.png)
Regulamin
Ustanowiony dnia 21.05.2024 przez przedsiębiorcę Klub Zdrowia i Urody – Prospero-Natalia Broża-Mesbah, określa zasady związane z dokonywaniem zakupów w ramach sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://programharmonia.pl
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
1. DEFINICJE
Sprzedawca: przedsiębiorca działający pod firmą Klub Zdrowia i Urody –Prospero-Natalia Broża-Mesbah z siedzibą w Łodzi 93-217 ul. Grota-Roweckiego 14/19 ; NIP: 728 28 11 829,
Adres korespondencyjny Sprzedawcy: SOSNOWA 29, 44-330 Jastrzębie Zdrój.
Zamawiający: osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy sprzedaży w przypadku jej zawarcia ze Sprzedawcą.
Program: Program Harmonia.
Sklep: serwis internetowy dostępny pod adresem https://programharmonia.pl, za pośrednictwem którego Sprzedawca świadczy usługi określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w celu doprowadzenia do zawarcia Umowy sprzedaży.
Zamówienie: zatwierdzenie dostępnego w Sklepie formularza zamówienia, w którym interaktywny przycisk lub link zatwierdzenia oznaczono słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innym równoważnym jednoznacznym sformułowaniem.
Klient: Zamawiający, będący klientem w rozumieniu stosownych przepisów.
Umowa sprzedaży: umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Zamawiającym w zakresie rzeczy wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych warunkach sprzedaży.
2. KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
-
Klient może kontaktować się z Usługodawcą we wszystkich sprawach związanych z Serwisem: a) pisząc na adres e-mail: kontakt@klubzdrowiaiurody.com; b) poprzez korespondencję tradycyjną przesyłając ją na adres Biura Usługodawcy: Sosnowa 29, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
-
Numer IBAN rachunku bankowego Usługodawcy to: PL 40 1020 3378 0000 1202 0315 5587.
3. ZAKRES USŁUG
-
Za pośrednictwem Serwisu Klient może zawrzeć z Usługodawcą umowy o odpłatne świadczenie usług: Program Harmonia Sylwetki i Jelit.
-
Program Harmonia Sylwetki i Jelit jest systemem edukacyjno-praktycznym. Celem Projektu jest wspieranie uczestników w zmianie stylu życia na drodze zdrowego odżywiania i kontroli wagi.
-
Program jest prowadzony przez Dietetyków i Trenerów Odchudzania i Odżywiania.
-
Szczegółowy zakres Programu Harmonia Sylwetki i Jelit, w szczególności zakres usług, konsultacji, zależy od wybranego przez klienta pakietu.
-
Program Harmonia Sylwetki i Jelit jest świadczony w 3 pakietach: a. START b. KOMPLEKS c. PREMIUM
-
Szczegółowy zakres Programu Harmonia Sylwetki i Jelit dla każdego z pakietów: a. Cotygodniowe spotkania grupowe (12 spotkań) połączone z warsztatem nt. zdrowego odżywiania i bezpiecznego odchudzania. b. Dodatki, bonusy. c. Dodatkowe konsultacje w pakiecie KOMPLEKS, PREMIUM. d. Plan żywieniowy. e. Dostęp do społeczności Projektu na portalu Facebook oraz Whatsapp.
-
W ramach Programu Harmonia Sylwetki i Jelit, klient zobowiązany jest do przesyłania tygodniowych raportów wagi oraz ankiety żywieniowej drogą Formularza Google.
-
Sprzedawca nie ma obowiązku przypominać Klientowi o obowiązku przesłania raportu. W przypadku nie przesłania przez Klienta w terminie któregokolwiek z raportów, wskazany specjalista – dietetyk może opóźnić lub ominąć wysłanie planu żywieniowego na kolejny okres. Opóźnienie przesłania planu żywieniowego lub ominięcie planu żywieniowego z powodu opóźnień po stronie Klienta nie stanowi nieprawidłowego wykonywania usług przez Usługodawcę.
-
Każdą konsultację kontrolną w pakiecie KOMPLEKS, PREMIUM Klient realizuje w terminie ustalonym indywidualnie z wyznaczonym przez Usługodawcę specjalistą. Konsultacja trwa około 60 min na platformie ZOOM.
-
Usługodawca zastrzega sobie czas na udzielenie odpowiedzi na pytania zadane przez Klienta za pośrednictwem poczty e-mail do 48 godzin w dni robocze.
-
Usługodawca udziela odpowiedzi i odpisuje na wiadomości w godzinach 12.00 – 20.00 od poniedziałku do piątku.
-
Po otrzymaniu od Usługodawcy planu żywieniowego, Klient nie jest uprawniony do żądania dokonania przez Usługodawcę zmian w przesłanym planie.
-
Wszelkie treści cyfrowe, w tym w szczególności udostępniane Klientowi w ramach korzystania z Programu Harmonia Sylwetki i Jelit, stanowią utwory w rozumieniu art.1 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
-
Dane wprowadzane do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą. Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono w rozdziale 10. Ochrona danych osobowych.
-
Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do Zamówienia.
-
Zawarcie Umowy sprzedaży następuje z chwilą złożenia Zamówienia przez Zamawiającego. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji jest przesyłane przez Sprzedawcę z wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego podany przez niego w Zamówieniu.
-
Z chwilą zawarcia Umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy i wydać mu je, natomiast Zamawiający zobowiązuje się te rzeczy odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę Zamówienia.
-
Wiążąca dla stron Umowy sprzedaży jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia, płatna jak to określono w rozdziale 5. Warunki płatności.
-
Informacje przedstawione w Sklepie, w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią ofertę sprzedaży.
-
W celu dokonania zakupu rzeczy prezentowanych w Sklepie należy złożyć Zamówienie.
-
Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi zawierać następujące dane: a. imię oraz nazwisko, b. adres e-mail, c. numer telefonu, d. poprawna nazwa na Instagramie, e. adres do wysyłki.
5. WARUNKI PŁATNOŚCI
-
Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
-
Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek VAT.
-
Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności: a) przelew bankowy, b) szybki e-przelew bankowy.
-
Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia, jakie formy płatności są dostępne ze względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy.
-
Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
-
Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.
-
Pakiety są możliwe w płatności dwóch rat. Druga rata płatna jest do czwartych zajęć.
-
Brak opłaty raty jest traktowany jako rezygnacja z dalszego uczestnictwa w kursie, uczestnik zostanie usunięty z listy uczestników.
-
W procedurze składania zamówienia Klient może zrealizować kupon rabatowy lub wszelkie inne przyznane mu przez Usługodawcę rabaty obniżające cenę usługi.
-
Po zaakceptowaniu rabatu przez Klienta, Usługodawca wysyła link z płatnością z obniżoną kwotą o ww. rabat.
6. OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
-
Za pośrednictwem Programu Harmonia Sylwetki i Jelit, Usługodawca nie prowadzi działalności leczniczej o której mowa w art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
-
Przeprowadzane w ramach korzystania z Programu Harmonia Sylwetki i Jelit przez Usługodawcę spotkania edukacyjne oraz udostępniane w ramach tych usług materiały, w tym zalecenia i programy dietetyczne mają charakter wyłącznie doradczy i instruktażowy. Usługodawca: a) nie udziela Klientowi gwarancji osiągnięcia określonych efektów w przypadku stosowania się Klienta do porad Usługodawcy udzielanych w ramach wybranych usług; b) nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi, które stanowią skutek niestosowania lub nieprawidłowego stosowania się Klienta do porad i zaleceń Usługodawcy udzielanych w ramach korzystania przez Klienta z wybranych usług.
-
Usługodawca nie ponosi również odpowiedzialności za szkody Klienta wywołane z powodu zatajenia przez tego Klienta informacji o swoim stanie zdrowia lub podania przez Klienta informacji nieprawdziwych lub niekompletnych.
7. WARUNKI DOSTAWY
-
Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące przedmiotem tej umowy na adres e-mail wskazany w Zamówieniu, natomiast Zamawiający jest zobowiązany te rzeczy odebrać.
-
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć materiały niezwłocznie w terminie rozpoczęcia Programu Harmonia Sylwetki i Jelit, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego uzgodnienia w tym zakresie.
-
Sprzedawca realizuje Zamówienia w kolejności ich wpłynięcia.
-
Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy dostawy: a) udostępnienie online poprzez pocztę e-mail.
8. REKLAMACJE
-
W przypadku zastrzeżeń Klienta, w tym w szczególności świadczenia usług w sposób wadliwy (niezgodności z umową), Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji (rękojmi).
-
Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej i wysłać na adres kontakt@klubzdrowiaiurody.com.
-
Reklamacja powinna zawierać: a. imię i nazwisko Klienta, b. adres korespondencyjny, c. dokładny opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia Klienta, d. oczekiwany przez Klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń.
-
W przypadku stwierdzenia braku informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, Usługodawca poprosi o uzupełnienie danych. Odmowa podania przez klienta opisu zdarzenia będzie równa z brakiem możliwości udzielenia reklamacji.
9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
-
Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane Klienta są chronione oraz przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.
11. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
-
W rozsądnym czasie po zawarciu Umowy sprzedaży, ale najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy, Sprzedawca przekazuje Klientowi potwierdzenie zawarcia tej umowy na trwałym nośniku, którym to nośnikiem w szczególności może być wiadomość elektroniczna przesłana na adres e-mail Klienta podany przez niego w Zamówieniu.
-
Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, zawiera co najmniej informacje o: a) głównych cechach świadczenia; b) danych identyfikujących Sprzedawcę, w szczególności firmę, organ, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany; c) adresie Sprzedawcy, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu, pod którymi Konsument może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą; d) adresie, pod którym Konsument może składać reklamacje; e) łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkami i opłatami za transport; f) sposobie i terminie zapłaty; g) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę oraz stosowanej przez Sprzedawcę procedurze rozpatrywania reklamacji; h) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, a także wzór formularza odstąpienia od umowy; i) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą; j) przypadkach braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie przepisów i okoliczności, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy; k) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad; l) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji; m) kodeksie dobrych praktyk, do stosowania którego Sprzedawca dobrowolnie się zobowiązał oraz sposobie zapoznania się z nim; n) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony; o) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i programowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć; p) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
-
W przypadku sporu ze Sprzedawcą, Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych (alternatywnych) metod rozwiązywania sporów, w tym w drodze mediacji, znajdują się pod następującymi adresami: a) https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php b) https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
-
Konsument może m.in.: a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze Sprzedawcą, c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, d) złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Zamawiającym niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) usługodawca Klub Zdrowia i Urody –Prospero Natalia Broża-Mesbah ustala niniejszym regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnych w ramach Sklepu (zwany dalej “Regulaminem”), który określa w szczególności: a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną; b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną; c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; d) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną; e) ochronę danych osobowych; f) ochronę praw własności intelektualnej; g) odpowiedzialność stron.
2. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie: a) Usługodawca – przedsiębiorca działający pod firmą Klub Zdrowia i Urody – Prospero Natalia Broża-Mesbah z siedzibą w Łodzi 93-217 ul. Grota-Roweckiego 14/19; NIP: 728 28 11 829; b) Usługobiorca – każdy, kto korzysta z usług lub w jakikolwiek inny, zgodny z prawem sposób korzysta Serwisu udostępnionego przez Usługodawcę. c) Serwis – system stron www udostępniony pod adresem internetowym https://programharmonia.pl stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami. d) Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną, czyli bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Usługodawca świadczy w ramach Serwisu Usługi mające na celu doprowadzenie do zawarcia Umowy sprzedaży, a w szczególności są to następujące Usługi: a) usługi informacyjne, b) usługi komunikacyjne, c) usługi w zakresie organizacji sprzedaży.
-
Usługi informacyjne polegają na udostępnianiu na indywidualne żądanie Usługobiorcy informacji umieszczonych w ramach serwisu poprzez wyświetlanie strony o określonym adresie URL.
-
Usługi komunikacyjne polegają na umożliwieniu na indywidualne żądanie Usługobiorcy komunikacji z odpowiednim działem lub osobami kontaktowymi Usługodawcy.
-
Usługi w zakresie organizacji sprzedaży polegają na umożliwieniu Usługobiorcy składania zamówień i zawierania na odległość umowy sprzedaży. W szczególności w ramach tej usługi Usługodawca udostępnia mechanizm wirtualnego koszyka oraz formularz zamówień z przyciskiem wyraźnie oznaczonym „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, a także usługę rejestracji w Serwisie.
4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Wymagania techniczne korzystania z serwisu: a) połączenie z siecią Internet, b) dysponowanie środkami komunikacji elektronicznej umożliwiającymi wyświetlanie dokumentów hipertekstowych w standardzie HTML 5 i CSS 3, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę HTTP z włączoną obsługą Java Script i obsługą plików Cookies oraz monitorem o rozdzielczości co najmniej 1024×768.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia serwisu.
-
Usługobiorca może korzystać z usług anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba że właściwość danej usługi wymaga podania określonych danych osobowych.
-
Usługi określone w punkcie 3 niniejszego regulaminu są świadczone bezpłatnie.
5. WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, o których mowa w niniejszym regulaminie, dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z danej usługi. Korzystanie przez Usługobiorcę z danej usługi odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
-
Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z wybranej usługi. W przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę serwisu, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, usług nie mających charakteru ciągłego a w szczególności o których mowa w § 3 ust. 1 lit. a) i b), rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron. W pozostałych przypadkach do rozwiązania umowy wystarczy oświadczenie woli. Skutki prawne zakończenia korzystania z usługi określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa właściwe ze względu na charakter prawny świadczonej usługi i okoliczności faktyczne.
6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
-
Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy.
-
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: a) oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją); b) szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
-
Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
-
O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane Usługobiorcy są chronione oraz przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.
8. OCHRONA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
-
Usługodawca oświadcza, że w związku ze świadczeniem usług udostępnia Usługobiorcy treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim i materiały opatrzone znakami towarowymi.
-
Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem witryn serwisu, co zapewnia Usługodawcom możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy o świadczenie usług. Regulamin udostępniany jest w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.